Annoncering
Google Ads bureau
Bing Ads
Bing har en markedsandel på ca. 6%. Selvom det måske ikke lyder imponerende i forhold til Googles 92% markedsandel i USA, er det stadig en stor del af markedet, der ikke bør overses.
Bing Ads fungerer på samme måde som Google Ads og giver dig mulighed for at placere annoncer på Bing-søgeresultater. Da der er færre konkurrenter på Bing end på Google, kan det være billigere at køre annoncer på Bing, og du kan måske få mere trafik til din hjemmeside til en lavere pris pr. klik. Derudover har Bing ofte en mere købestærk målgruppe med en højere købekraft.
Det er altid en god idé at overveje, om du skal køre annoncer på Bing, når du udarbejder din digitale marketingstrategi. En søgeordsanalyse kan hjælpe dig med at afgøre, om din målgruppe bruger Bing og om det er en fordel for dig at annoncere på denne platform.
Opgaver relateret til Bing Ads
Søgeordsanalyse
Gennemgå forslag og trafikestimater sammenholdt med virksomhedens ydelser og produkter.
Copywriting
En annoncetekst kommer i mange former. Det handler om at indfange brugeren og sikre, at de vælger jeres resultat.
Kampagneopsætning
Teknisk opsætning af kampagnen på platformen under vores framework.
Optimering og test
Løbende optimering af søgeord, kampagneperformance og test af forskelligt annoncemateriale for at sikre performance.
Case
Visma Dinero
Bliv kontaktet
Skal vi også hjælpe dig?
Du kan kontakte Jonas, vores Client Director, for en kort dialog om behovsafdækning. Samtalen giver også mulighed for at sikre, at vi er et godt match.
Når du har udfyldt formularen, vil Jonas række ud til dig inden for 1 arbejdsdag.
Mød specialisterne
Paid Search
Bliv kontaktet
Opnå din virksomheds fulde digitale potentiale
"*" indikerer påkrævede felter