Google Ads

Få dine produkter eller ydelser placeret i toppen af Google når dine kunder søger efter dem.

Google Ads er de annoncer der placeres i toppen eller bunden af søgeresultaterne, når du søger på Google. Der kan maksimalt være placeret fire annoncer i toppen af søgeresultaterne. Det er også de bannerreklamer du så ofte ser på hjemmesider eller youtube reklamerne du ser før, under eller efter den egentlige video du er kommet for at se. Det kan også være en reklame, som bliver vist i en app.

Det er selvsagt vigtigt at være synlig på Google og deres netværk for, at opnå de bedste resultater. Og det kan hurtigt betale sig at blive vist i en topplacering på Google, da op mod 75% af alle brugere vælger at trykke på en af de fire første søgeresultater.

Hvordan fungerer Google Ads?

Google Ads er hvad man kalder PPC eller Pay Per Click annoncering og det betyder i bund og grund, at du kun skal betale når du får besøgende via annoncen.
Der er utroligt mange måder, hvorpå du kan kombinere funktioner og målretning med annoncering via Google Ads.
Der er ingen tvivl om, at Google tilbyder sine kunder nogle af de bedste algoritmer på markedet for, at kunne automatisere processer og gøre det så nemt for annoncøren som muligt. 

Google Ads konsulent

Det giver mening at have en professionel Google Ads samarbejdspartner, da gode resultater ofte kommer ved stor kontrol og kontinuerlig optimering af kontoen. Der bliver konstant udviklet nye funktioner hos Google og i takt med dette, måden man annoncerer på. Det er derfor vigtigt hele tiden at opsøge og udforske ny information på markedet. Ved at hyre en professionel, så frigiver du dermed en stor mængde tid, som du kan effektivt kan bruge på andre vigtige dele af din forretning.  

Hvorfor bruge Google Ads?

Google Ads er kort sagt et medium med et stort potentiale for, at nå ud til en specifik målgruppe, der søger direkte efter information eller ydelser. Man kan tilrettelægge budgivning og målrette annoncer mod specifikke aldersgrupper, køn, interesser og meget mere.
Samtidig betaler du kun for de klik du får på dine annoncer.

  • Søgeannoncer. (Kan ramme alle stadier i købstragten)
  • Retargeting (ram kunder der har besøgt din hjemmeside)
  • Displayannoncering (bannere mod en specifik målgruppe)
  • Annoncering på Youtube
  • Google Shopping (få dine produktbilleder ud i søgeresultatet)
  • Brand awareness

Google Ads kan være det perfekte match

Med den rigtige strategi og eksekvering bruger du ikke penge på irrelevant trafik og får kun besøgende, der har til hensigt at købe, eller på anden måde engagere sig med, dit produkt.
Uanset om du vil opnå øget salg af dine produkter, opnå øget kendskab til din forretning eller få tilmeldinger til dit nyhedsbrev, så kan Google Ads være svaret.

Med den rette hjælp kan din virksomhed også få glæde af de mange potentielle kunder, der benytter en søgemaskine til at finde dine ydelser.

Skal vi kontakte dig til en uforpligtende dialog?






Et bureau der hjælper virksomheder med at indfri deres potentiale med digital markedsføring.

Vi står altid klar til at hjælpe dig med en konkret problemstilling eller sparring på din overordnede markedsføring.