Øjenhospitalet Danmark
Friske øjne på forretningen skabte digital vækst for Øjenhospitalet Danmark
226%
øget konvertering
32.74%
lavere CPA
91.21%
øget ROAS
Øjenhospitalet Danmark
226%
øget konvertering
32.74%
lavere CPA
91.21%
øget ROAS
Kunde
Øjenhospitalet Danmark
Website
Markeder
Danmark
Services
Google Ads
Samarbejdet siden
September 2022
Til vores indledende møde med Kristian stod det klart, at virksomhedens primære fokus på Paid Search var at øge konverteringsraten på brandsøgninger. Et særligt fokus i vores strategiske tilgang til Øjenhospitalet Danmark er at produktet er en fysisk behandling, og vi i særlig grad skal tage højde for kapacitet og undgå at skabe for høje ventetider for patienterne.
Vores indledende fokus lå på at sikre en lavere CPA på både brand og non-brand søgninger. En løbende dialog med Kristian betyder, at vi efterfølgende har tilknyttet Paid Social til annonceringen. Samarbejdet mellem kanalerne har sikret en stabil, lav CPA. Det har frigivet et større potentiale for annonceringen, som vi har i dag har fokus på at udnytte på en måde der balancerer høj belægningsgrad samtidig med at virksomhedens interne kapacitet kan følge med.
Bliv kontaktet
Du kan kontakte Jonas, vores Client Director, for en kort dialog om behovsafdækning. Samtalen giver også mulighed for at sikre, at vi er et godt match.
Når du har udfyldt formularen, vil Jonas række ud til dig inden for 1 arbejdsdag.
Baseret på 22 anmeldelser
"*" indikerer påkrævede felter