Annoncering
Facebook annoncering
Få adgang til verdens største datasæt
Gennem det seneste årti har Facebook (Meta) indsamlet information om brugeradfærd gennem deres egne apps Facebook, Instagram, WhatsApp og deres eksterne kilder som eksempelvis Facebook Pixel.
Den enorme data vi har til rådighed, har skabt et netværk af datapunkter som muliggør at Facebook (Meta) kan tegne en præcis demografisk profil af den enkelte bruger på deres platform, vi som annoncører får mulighed for at målrette.
- Du har fuld ejerskab af annoncekonti og tilhørende aktiver
- Sparring på annoncekreativer og -tekster
- Løbende dialog og månedlige statusmøder
- Tryg dialog ved opstart
Vores tilgang til Facebook annoncering
Vi er overbeviste om, at samarbejdet trives bedst med transparens. Derfor er du med hele vejen, og får indblik i det niveau, du har det bedst med. Nogle trives med at godkende alle annoncer på forhånd, og andre har behov for mindre inddragelse.
Du har også den konsulent tilknyttet, som du er blevet lovet. Du vil ikke opleve at være kastebold, fordi vi tror på det gode samarbejde mellem dig og din konsulent.
- Ingen skjulte gebyrer og ekstraregninger
- Vi gør hvad vi siger, og siger hvad vi gør
- Tilpasset dialog og månedlig statusmøde
- Vi er ærlige og gennemsigtige i alt vi siger og gør
- Aftalt target og ad spend
- Proaktiv sparring
Sådan fungerer et samarbejde
Vi har været med fra starten af rejsen med annoncering på Facebook (Meta) og kan derfor på baggrund af vores erfaring garantere en resultatorienteret strategi, som bidrager positivt til virksomhedens samlede værdikæde.
Ikke to virksomheder er ens, og vi tilpasser os altid til samarbejdet. I store træk følger opstartsforløbet oftest nedenstående struktur.
-
1
Behovsafdækning og matchsikring
Vi afdækker dit behov og sikrer at vi er det rette match for opgaven -
2
Løsningsforslag og oplæg
Du modtager vores bud på hvordan vi vil gå til opgaven og den økonomiske ramme for løsningen -
3
Opfølgning og afstemning
Vi sikrer at vores løsningsforslag står mål med dine forventninger og aftaler igangsættelse af opgaven -
4
Kick-off
De involverede parter på opgaven sætter sig sammen og aftaler den nødvendige praktik for igangsættelse -
5
Opfølgning
Efter igangsætning vil vi løbende følge op på samarbejdet for kvalitetssikring
Sådan fungerer et samarbejde
Behovs-
afdækning og matchsikring
Vi afdækker dit behov og sikrer at vi er det rette match for opgaven
Løsningsforslag og oplæg
Du modtager vores bud på hvordan vi vil gå til opgaven og den økonomiske ramme for løsningen
Opfølgning og afstemning
Vi sikrer at vores løsningsforslag står mål med dine forventninger og aftaler igangsættelse af opgaven
Kick-off
De involverede parter på opgaven sætter sig sammen og aftaler den nødvendige praktik for igangsættelse. Efter igangsætning vil vi løbende følge op på samarbejdet for kvalitetssikring
Paid Social afdelingen
Mød teamet
Case
Flora Danica
20%
flere brugere
22%
flere ordrer
42%
øget salg
Opgaver relateret til Facebook annoncering
Sådan er du sikret i 1260
1260 er et digitalt bureau. Det betyder, at vi kan hjælpe med mere end annonceringen.
Vi kan stå hurtigt til rådighed, hvis der skulle opstå behov for det. Går din webshop uventet ned, så kan vi gribe opgaven – og være hurtigere fremme med en løsning, fordi dine konsulenter har et indblik i din forretning og du derfor ikke skal starte helt fra 0 i en opstartsfase. Som kunde hos os er du sikret hele vejen rundt.
Du kan samle alle dine opgaver hos os og være sikker på, at konsulenterne sparrer internt til din fordel. Vi er nemlig ikke et bureau med 200 ansatte, og det betyder at alle taler sammen dagligt.
-
Digitalt bureau
Vi kan hjælpe dig hele vejen rundt.
-
Ven af huset
Din konsulent kan hurtigt hjælpe dig videre, hvis der skulle opstå et akut behov.
Relevante services
TikTok annoncering
Google ads
Server-side Tracking
Content
LinkedIn annoncering
Pinterest annoncering
Spørgsmål, vi ofte bliver stillet
Vi forstår godt, hvis du brænder inde med flere spørgsmål. En del af dem får du først et nøjagtigt svar på, når vores dialog er i gang, og vi har kendskab til din forretning.
Her finder du svar på de generelle spørgsmål, vi oftest hører.
-
Det er vigtigt for os, at du ejer din annoncekonto, Facebookside, Facebook Pixel – og alle andre aktiver. Det er din virksomhed, og det absolut hensigtsmæssigt for dig at stå som ejer.
-
Vi kan hjælpe med annoncetekster, gerne med sparring fra dig. Billeder og videoer kan din konsulent rådgive dig om. Hvis du har brug for større contentproduktioner, så kan står Content afdeling til rådighed med en række ydelser.
-
Du har altid mulighed for at række ud til din konsulent. I kan eventuelt aftale en arbejdsgang, hvor annoncer bliver sendt til godkendelse, inden din konsulent sætter annoncen live.
-
Som en del af vores opstartsforløb, vil du sammen med din konsulent blive rådgivet i et ad spend der matcher din ønskede målsætning. På samme måde er ad spend et punkt, som I vender månedligt på jeres statusmøder.
-
Det er vigtigt, at samarbejdet føles som et godt match for begge parter. Forud for en aftale har vi en dialog, der netop handler om at sikre, at vi er et match. Det bedste du kan gøre for at få en fornemmelse for, om 1260 er et godt valg for dig er, at kontakte os om et matchsikring.
-
Håndtering af annonceringen slipper du helt for. På den måde har du mere tid til din forretning. Den tid der skal bruges af dig, er bedst givet ud i dialog med din konsulent. Vi er proaktive fra vores side, og det er klart at samarbejdet bærer mest frugt hvis der er engagement fra din side også. Din viden og indsigt i forretningen er værdifuldt for dine konsulenter, og er med til at hjælpe os, med at hjælpe dig.
Bliv kontaktet
Opnå din virksomheds fulde digitale potentiale
"*" indikerer påkrævede felter