Spring til indholdet (Tryk Enter)

Annoncering

Snapchat annoncering

I dag er mere end 347 millioner brugere dagligt forbi Snapchat.

Snapchat annoncering

Snapchat startede tilbage i 2011 og var på dette tidspunkt meget populær blandt den især yngre målgruppe, som ikke ønskede at deres historik kunne føres tilbage til dem på samme måde som man kender det fra gamle opslag på Facebook og Instagram.

Meget vand er løbet i åen, og både mediet såvel som brugerne er vokset.
I dag er mere end 347 millioner brugere dagligt forbi Snapchat og den primære aldersgruppe består af unge mellem 15 og 25 år (48%).

Annoncering på Snapchat har været mulig siden 2017 hvor de lancerede deres første udgave af et self-service annonceprodukt, der gav virksomheder lov til at blive repræsenteret med deres budskab i et story-format mellem brugernes egne stories.

Nu har vi mulighed for at udnytte en lang række placeringer og formater som tilgodeser det enkelte formål (herunder også e-commerce ved brugen af Collection Ads).

Case

Flora Danica

Med fokus på skalering af forretningen og strategisk sparring fik vi opbygget et samarbejde, der skabte tydelige resultater på bundlinjen.

Bliv kontaktet

Skal vi også hjælpe dig?

Du kan kontakte Jonas, vores Client Director, for en kort dialog om behovsafdækning. Samtalen giver også mulighed for at sikre, at vi er et godt match.

Når du har udfyldt formularen, vil Jonas række ud til dig inden for 1 arbejdsdag.


Mød specialisterne

Paid Social

Bliv kontaktet

Opnå din virksomheds fulde digitale potentiale

Udfyld formularen for at lande i vores indbakke og forvent svar inden for 1 arbejdsdag. Du kan også ringe til os på telefon +45 7196 1260 i vores åbningstid.

"*" indikerer påkrævede felter