Annoncering
Display Ads

Display annoncering
En af de mest benyttede måder at søge bred eksponering af sine annoncer er ved at benytte Display annoncering.
Mere end 35 mio. website og apps er en del af Googles Displaynetværk, herunder YouTube og Gmail.
Google Display er derfor relevant for alle virksomheder, der søger markant eksponering af sine annoncer, da netværket når ud til 90% af verdens internetbrugere.
Modsat de fleste annonceformater optimeret til eksponering, som ex Paid Social, rammer Google Display på tværs af flere kanaler. Du kan derfor sikre dig eksponering på flere kontaktpunkter i brugerrejsen; uanset om brugeren læser nyheder, tjekker indbakken eller bruger apps på telefonen.
Display annoncering skaber i særdeleshed eksponering, og vi anbefaler oftest at benytte Display annoncering i samspil med Google Search.

Opgaver relateret til Display Ads
Visuals
Udarbejdelse af statisk eller animeret banner, som skal bære det ønskede budskab og fange brugerens opmærksomhed.
Målgruppesammensætning
Sikring af korrekt målgruppe sammensætning ud fra tilgængelig data og interesseparametre.
Kampagneopsætning
Teknisk opsætning af kampagnen på platformen under vores framework.
Optimering og test
Løbende optimering af søgeord, kampagneperformance og test af forskelligt annoncemateriale for at sikre performance.

Case
Visma Dinero
Bliv kontaktet
Skal vi også hjælpe dig?
Du kan kontakte Jonas, vores Client Director, for en kort dialog om behovsafdækning. Samtalen giver også mulighed for at sikre, at vi er et godt match.
Når du har udfyldt formularen, vil Jonas række ud til dig inden for 1 arbejdsdag.

Mød specialisterne
Paid Search
Bliv kontaktet
Opnå din virksomheds fulde digitale potentiale
"*" indikerer påkrævede felter