Facebook Annoncering

Få eksponeret dit brand og virksomhed på verdens største sociale medie, med knivskarp databaseret annoncering. Vi er et stærkt Facebook Bureau, der hjælper vores kunder med mere salg og flere eksponeringer via. annoncering.

Vi kan hjælpe dig

Facebook annoncering betegner annoncering på de sociale medier som Facebook ejer, heriblandt verdens største platforme: Facebook, Instagram, Messenger og WhatsApp.

Du ser dem bl.a. som sponsorerede opslag i nyhedsfeedet på Facebook og Instagram, ind imellem Stories og i Facebooks Messenger App.

Derudover har Facebook, på relativt kort tid, cementeret sig som verdens største annonceringsplatform og bør være en vigtig kanal, i alle virksomheders marketing mix. 

facebook logo

Facebook

Opnå mere forretning med annoncering på verdens største sociale medie
audience network logo

Audience Network

Få bred eksponering på andre platforme med samme datagrundlag
instagram logo

Instagram

Udnyt det visuelle element på den kreative platform – Instagram

Afrapportering

Vi har intet at skjule, derfor får du fuld gennemsigtighed i vores samarbejde.

Nogle af vores fantastiske samarbejdspartnere

oono
klinikker
sokkelund

Professionel hjælp til annoncering på Facebook

Det giver mening at have en professionel samarbejdspartner til din facebook annoncering, da gode resultater ofte kommer ved stor kontrol, viden og optimering af tiltag. Der bliver konstant udviklet nye funktioner hos Facebook og i takt med dette, måden man annoncerer på.

Det er derfor vigtigt hele tiden at opsøge og udforske ny information på markedet. Ved at hyre en professionel, så frigiver du dermed en stor mængde tid, som du kan effektivt kan bruge på andre vigtige dele af din forretning.

Facebook annoncering er måske præcis hvad du mangler!

Uanset hvilken virksomhed du repræsenterer, er det vores erfaring, at annoncering på Facebook altid kan vise sig rentabel. Du får mulighed for at styre præcis hvor meget du ønsker at bruge og kan hurtigt komme til en konklusion, på baggrund af indsamlet data og information fra annonceringen.

Vores indsats skal gerne udmønte sig i en maskine, der for hver gang du kaster én krone ind, får flere tilbage. Kontakt os i dag, hvis vi også skal bygge din maskine.

Sådan bruger du data i din annoncering på Facebook

FAQ

Hvorfor bruge Facebook annoncering?

En af de mange fordele ved at annoncere på Facebook er, at annoncerne er mere visuelle i form af billeder og video-formater. Dertil indeholder annoncerne både en tekst, en overskrift og typisk også en call-to-action knap, der leder brugeren mod en ønsket handling.

  • Ram en snæver målgruppe præcist (micro-targeting)
  • Enkel og typisk billig leadgenerering
  • Brand awareness for alle budgetter
  • Annoncering på Instagram
  • Retargeting (ram tidligere besøgende)

 

Hvordan fungerer Facebook annoncering?

Facebooks annoncerings-algoritme er en af verdens mest avancerede. Algoritmen optimerer mod den målsætning, der virker bedst op mod den del af målgruppen, annoncøren har valgt.

Facebook vil altid optimere efter de billigste eller bedste resultater, afhængigt af hvilket optimerings parameter man har valgt.