Sådan giver du adgang til Google Ads konto


Læsetid: 4 minutter

Du har måske prøvet det: Du har hyret en til at stå for din Google annoncering, men du har selvfølgelig ikke lyst til, at personen skal have adgang til din mail – og dermed følsomme oplysninger.

Bare rolig. Du kan sagtens give adgang til din Google Ads konto uden at skulle udlevere følsomme oplysninger – og du bevarer samtidig kontrollen og ejerskabet over din konto.

Her fortæller vi hvordan du hurtigt og nemt kan give adgang til en anden, så du fremadrettet kan fokusere på andre vigtige dele af din virksomhed.

Sådan giver du adgang til Google Ads konto

Som regel arbejder professionelle ud fra hvad der kaldes en MCC (Multi Client Center). Den fungerer som en manager konto, så man kan håndtere mange konti på én gang. Det er denne vi tager udgangspunkt i.

Først, så skal du logge ind på din Google Ads konto.

Her skal du finde dit Google Ads ID. Det finder du ved at klikke på spørgsmålstegnet øverst til højre, imellem klokken og værktøjsikonet.

Når du trykker på spørgsmålstegnet, så åbner en drop down menu, hvor du kan se dit personlige Google Ads ID nederst i denne.

Herefter skal du kopiere dit personlige Kunde ID og sende det til din hyrede specialist, som derefter sender en anmodning til dig fra sin konto.

Når der er sendt en invitation til dig, så skal du ind og acceptere den.

Det gør du ved at trykke på Værktøjsikonet i navigationspanelet.

Værktøjsikon Google Ads

Herefter skal du trykke på Setup (Konfiguration) og derefter Account access (Kontoadgang).

Nu skal du blot navigere over i Managers fanen og derefter trykke på Accept.

Nu er din konto blevet linket og dermed har du givet adgang til en professionel specialist, som fremadrettet kan stå for din Google Ads annoncering.

God fornøjelse.

Adgang til Google Ads konto - 1260

Gav det mening?

… Forhåbentlig er du allerede nu godt kørende, men hvis alt dette ligner en by i Rusland, så står vi hos 1260 altid klar til at hjælpe dig!

Et bureau der hjælper virksomheder med at indfri deres potentiale med digital markedsføring.

Vi står altid klar til at hjælpe dig med en konkret problemstilling eller sparring på din overordnede markedsføring.